בכל מודעה שאנחנו מפרסמים, אנחנו בעצם רוצים להכניס מחשבה חדשה בראש של הקוראים.
בואו נחדד את זה היטב, מה אנחנו רוצים להגיד? רק כשנדע את זה טוב-טוב נוכל ליצור מודעה טובה בעלת השפעה.
מה יהיה המסר שלנו? נקודת הבידול שלנו-מה שמיוחד בנו ואין לשאר האנשים שבשוק. כשהציבור יראה מה מיוחד בנו-הוא ילך דווקא אלינו. ועל זה צריך לדבר, את זה צריך לפרסם!
לאחר שבחרנו את נקודת הבידול, אנחנו בודקים איך נוכל להביע אותה בצורה הכי מתאימה וחזקה.
אנחנו מתאימים לה את סוג הצורות המבטא אותה, אופי התמונות
וסגנון העמדת התוכן על המודעה. השילוב של זה יחד עם הצבעים שעליה נדבר מיד, מרכיב לנו את שפת העיצוב של המודעה.
בחירת צבעים היא שלב חשוב ביותר בהכנת המודעה.
לכל צבע יש משמעות. כחול הוא יציבות, צהוב שווה שמחה, ואדום-חום. כשאנו מחליטים על מסר אותו נעביר דרך המודעה, עלינו לוודא כי הצבעים שבחרנו משרתים אותו, ולא סותרים אותו.
הסלוגן מבטא את המסר בדרכו הייחודית. מתומצת, ברור, וחזק.
גם האופי של האמירה משתנה לפי המסר שאותו אנחנו מבקשים להעביר. יש פעמים הוא חד – הוראה ומשתמש בלשון ציווי, ויש זמנים ומקומות שמתאימים להם משפטי הומור שנונים. יש קהלי-יעד שמתאים להם תחכום, ויש שצריכים את ההוראה הפשוטה והברורה.